answer

cissi om 31 Maj 2010:
din blogg är jäääättebra! jag tycker att det är roligt att du är så äkta <3
men snälla kan du inte uppdatera lite oftare, skulle vara jättekul !


Kul att du gillar min blogg! Tyvärr så är jag såndär vad heter det? LAT person hehe..så vi får se hur det blir med uppdateringen.
Men i sommar då jävlar! Då ger jag upp hela mitt kompisliv till bloggen haha, nejdå, skojja bara. Fast när jag är i Italien kanske det blir lite magert med uppdateringar, men hey alla vill väl gå ner i vikt? HAHA, gud vad roligt *host host*
Förlåt hörrni, ni vet vid det här laget hur jag är; flum, flum och ännu mer flum. Särskilt på kvällen.

Okej, nu tackar jag för mig

Puss på rumpan ♥



Följde ju med baba till enköping där hans kopmis bor lite på landet och då hade kompisens katt fått ungar för bara en vecka sen. Kolla vad söööta! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0