31 Maj 2010

Salam!

Har ganska nyligen kommit hem från skolan som har varit så himla chill! Till exempel träslöjden; vi satt ute i solen och lekte med dominobrickor, solade och pratade. Mys ♥
I alla fall! När jag kom hem kom jag fram till den underbara slutsatsen att jag har absolut ingenting som jag måste göra! Inget plugg, ingen hund att ta ut (sis tur), no nothing.

Ska kanske följa med baba till hans kompis i enköping som typ äger ett gym och gymma och sen käka pizza. Låter bra va?

Just nu sitter jag och lyssnar på New Moon soundtracket, som är väldigt bra :) Har faktiskt vart på bibblan och gissa vad jag hittade (förutom noterna till cats och chess som jag ville låna)? Jo, Twilight soundtracket på pianonoter med text och sångstämma till. Skitbra :D Så jag har prövat några låtar och det låter bra.




´
Satellite Heart - Anya Marina (från New Moon soundtracket) ♥
Min favorit från soundtracket.

Kommentarer
Postat av: cissi

din blogg är jäääättebra! jag tycker att det är roligt att du är så äkta <3

men snälla kan du inte uppdatera lite oftare, skulle vara jättekul !

2010-05-31 @ 20:22:32
Postat av: agnes

Låtarna från New Moon är helt underbara !

Jag älskar när man kan få inspiration till ny musik från bra filmer , två flugor i en smäll typ :)

2010-05-31 @ 20:43:02
URL: http://whereslaura.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0