31 maj 2012

Mot vad som verkade som alla odds för några dagar sen så vann Katedral Katte-Skrapan kampen!! Det känns faktiskt riktigt, riktigt bra! Jag tycker såklart att alla som deltog i olika grenar var jätteduktiga men jag måste säga att jag är mest stolt över vår hejaklack och dansare! Shit, vad grymma dansgruppen Playground var. Även våra DJs, maskoten, alla som hejade och eleverna som började dansa för hela skolan i pauserna var otroligt duktiga!
Jag kan verkligen säga att jag är en stolt Katte elev. Inte bara för att vi vann, men för att det är en riktigt bra skola. Och jag om någon borde veta eftersom jag faktiskt har gått på Lundellska också i ett år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0