29 maj 2011

Hej

Nu är det bara 14 dagar kvar till sommarlovet. Tyvärr har jag de värsta proven kvar, men det går inte att göra så mycket åt den saken.
På torsdag är det den årliga Katte-Skrapan kampen. Jag kan inte säga att jag är överdrivet taggad, det är ju bara en lek egentligen. Men det ska bli skönt att slippa skolan och det är ändå kul att heja på sin skola. Efter kampen så ska jag ner på stan för att shoppa. Jag måste uppdatera min garderob lite med sommarkläder och min stackars pojkvän får ställa upp som smakråd.
Apropå shopping så beställde jag hem två klänningar från nelly.com igår! En är till skolavslutningen och den andra är till Patriks storebror bröllop som är i juni. Klänningarna borde komma den här veckan eller i början av nästa. Jag hoppas verkligen att dem passar eftersom jag inte hittade några fina klänningar på stan.

Det här är klänningen till bröllopet. Klänningen till avslutningen får ni se sen..

Det här är klänningen bakifrån. Älskar ryggen!


PUSS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0