26 mars 2012

Nuuu äntligen har jag lyckats föra över bilderna från mitt och Patriks försenade allahjärtansdag firande. Koh Phangan är ett jättemysigt ställe och det är god mat, men nästa gång vi går ut ska vi testa en ny resturang.

Älskar det där ljuset som gör att allt vitt lyser..jag är som ett litet barn ja..
MAAAAT ♥
Det enda som är ännu bättre än mat..min älskling ♥ (okej, familj och vänner kanske också är liite viktigare än mat)
Fick en liten blomma bredvid maten och var såklart tvungen att sätta den i håret haha


Sådär! Nu tänker jag lägga mig för jag och Patrik var och såg Hungerspelen (sjukt bra film!!) igårkväll och den tog inte slut förrens tolv. Så med tanke på att en timme av mitt dygn försvann samtidigt som jag inte kom i säng förrens halv ett så är jag ganska trött.

PUSS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0