25 juni 2012

Hej

Ja, det gick kanske lite mer än bara fem dagar men jag har faktiskt tagit bilder! Bilderna nedan är från Patriks storebrors bröllop den 16/6. Förutom att ha varit på bröllop så har jag haft skolavslutning, firat ett år med Patrik, varit i Stockholm på jakt efter klänning (till bröllopet haha), använt mitt sommarpass på fyrishov så mycket som möjligt, varit på två 18-års firanden, träffat vänner och tränat. Firat midsommar har jag också, men jag tycker inte om den högtiden speciellt mycket så det hade jag gärna struntat i att fira. Men man kan väl inte få allt här i världen, även om jag tycker att jag är lycklig lottad som fått väldigt mycket.

Min älskling var bestman ♥
I kyrkan, efter att brudparet sagt ja till varandra!
Nygifta utanför kyrkan
Dennis, Patrik, Fredrik och Adelin
Jag och min stiliga älskling! ♥
Patrik höll ett fint tal till sin bror
Tårtan!
Första dansen ♥

Jag hade några fler bilder men orkade inte ladda upp allihop!

PUSS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0