28 juni 2012

Hej

Jag sa ju att jag skulle uppdatera oftare under sommaren såå här får ni ett inlägg bara ett par dagar efter mitt senaste!
Tyvärr har jag inte så där jättemycke att säga. Det enda jag har gjort är tränat, varit med Patrik, ätit på kinaresturang, köpt en topp och en träningsväska (ska lägga upp bilder nån dag snart) och sett Snow white and the huntsman på bio. Känns som om jag går på bio lite för ofta men så blir det när det kommer massa bra filmer hela tiden och man har en pojkvän som älskar biopopcorn (som tydligen skiljer sig HELT från vanliga popcorn..).
Apropå bio så ska jag och Patrik se premiären av den nya spiderman filmen på måndag kl 23.59. Älskar nattbio, det måste vara bland det mysigaste som finns!

Bild från i lördags när jag var påväg till Sumaiyas 18-års middag

PUSS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0