Instagram

Hej!

Ville bara säga att om ni vill ha massa bilder föreslår jag att ni följer mig på instagram istället. Inte för att jag tänkte sluta blogga här men det är "för jobbigt" att ta en bild me kameran/mobilen, koppla någon av dessa till datorn, föra över bilderna och slutligen ladda upp dem här (I-landsproblem). Såklart kommer jag lägga upp bilder här ibland, men som in märker blir det inte särskilt ofta. Men om det är pga. mitt skrivande som ni klickar er in här så fortsätt läsa bara!
I vilket fall som helst så heter jag yasminaslani på instagram. Började med detta i måndags så har inte riktigt tagit mig tiden att förstå hur allt fungerar än men det kommer!


PUSS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0