26 januari 2012

Haha jag vet ärligt talat inte hur jag lyckats hålla igång den här bloggen nästan 3 år..hur hade jag tid? Andra ring är i och för sig intensivare än ettan, plus att jag har mer att hinna med i år utanför plugget så då får bloggen lida. Men något inlägg då och då dyker ju upp så de är ingen idé att sluta nu.
Jag har hunnit med en hel del de senaste veckorna så orkar inte riktigt rabbla upp allt. I helgen ska jag iallafall agera servitris åt mina föräldrars iraniefest (yaay) och på söndag ska jag följa med Patrik och hans familj till stockholm där en söt liten familjemedlem ska döpas. Jag har inte träffat särskilt många ur hans släkt tidigare så det ska bli kul!
Men nu håller jag faktiskt på att halvsover samtidigt som jag skriver, så jag tänkte gå och lägga mig...klockan 9. Imponerande, visst?

Godnatt! ♥

Den här bilden är från 2 veckor tillbaks när Patrik lagade mat till mig (världens godaste wook) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0