10 januari 2012

Ibland undrar jag varför jag inte bara avslutar den här bloggen. Jag uppdaterar ändå nästan aldrig. Men jag har haft den i ungefär 2 och ett halvt år, så då kan jag lika gärna fortsätta.
Imorgon börjar skolan igen och det känns väl som det brukar. Halvt deprimerande, halvt okej. Jag trivs ju och plugget flyter på rätt bra, så jag ska väl inte klaga när jag inte har något att klaga på förutom tidiga mornar.
Jag är glad att mitt jullov har varit helt perfekt. Förra året satt jag mest inne och tittade igenom alla avsnitt av Gossip Girl. I år har jag hittat en ny serie; Glee. Egentligen är den inte så jättebra men jag har blivit beroende och har nu hunnit se hela första säsången på mindre än en vecka. Men till skillnad från förra året har jag inte suttit och kollat på serier hela tiden. Jag har träffat vänner, tränat, pluggat (en sida matte räknas väl?), umgåtts med min Patrik och firat jul och nyår. Framförallt så har jag varit lycklig, vilket jag kan erkänna att jag inte var förra jullovet.
Sorligt nog spenderar jag sista dagen på lovet med allt plugg jag har struntat i under lovet. Men det är väl så det brukar sluta.

PUSS ♥


Kommentarer
Postat av: ♥ WILMA - 12 år!

fin blogg!:) allt bra?

2012-01-11 @ 20:08:03
URL: http://wiiiiiilma.blogg.se/
Postat av: Bismillah <3

glee är en bra serie :D

2012-02-22 @ 15:18:39
URL: http://quraninswedish.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0