17 september 2011

Att börja ett blogginlägg är ganska svårt egentligen. "Hej" låter tråkigt, "Hejsan" är ännu värre, och en inledning om varför man inte kunnat blogga är ganska trist (insåg just att det är så jag brukar börja haha).
I vilket fall som helst så kom jag på såhär 00:42 att jag borde uppdatera bloggen så here I go. 
Ikväll var det ett gäng tjejer från klassen som var här för att fira mig och en annan tjej som fyller år en dag före mig. Egentligen fyllde vi år förra veckan men då var det så mycket med kulturnatten att vi struntade i det.
Hur som helst var det väldigt mysigt! Bilder kommer när någon lägger upp dem på facebook.


De fina presenterna! Måste nog gömma godispåsen för annars kommer jag få rulla till skolan på måndag...

PUSS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0