11 september 2011

Igår fyllde jag år. Igår var det Kulturnatten. Det blev en väldigt bra mix det där.
Dagen började med våfflor till frukost och marsipan (ja, jag ville hellre ha marsipan istället för tårta hehe). Efter frukosten åkte jag hem till min pojkvän som hade förberett ett eget litet firande. Efter att ha myst i några timmar åkte vi till stan och efter nån timme av kringvandrande på stan drog vi till en fest. Det var minst sagt kul, särskilt med tanke på ett ganska pinsamt tillfälle haha. Hur som helst, efter festen och lite mat åkte jag hem. Riktigt lyckad kväll och födelsedag tack vare min Patrik.
Förutom rosor, fina presenter och att ha letat runt i hela Uppsala efter min favoritblomma - förgätmigej, så gjorde han en spellista till mig som var så fin att jag vill dela med mig av den ♥

YasMINs Mixtape <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0