15 oktober 2011

Ikväll var en av mina bästa vänner (Sunni) sen tio år tillbaka hos mig. Vi hade inte träffats på evigheter och de flesta vet väl hur tjejkompisar blir när dem har massa att prata om. För er som inte vet: vi pratar mycke, vi pratar länge. Och när det kommer till mig och Sunni så blir vi extremt flummiga. I vilket fall så var det kul att bara få snacka om allt och inget, äta chips och popcorn och strunta i allt annat.
Under dagen har jag vart med min Patrik, absolut inte rört skolböckerna och inte vart i närheten av rullbandet. Antar att jag får ta tag i allt tråkigt imorgon. Men just nu är det fortfarande lördag, så jag kan fortfarande bädda ner mig i sängen med någon tidning, lite godis och lyssna på musik.

Godnatt ♥


Jag och Sunni för två år sen, haha ♥

Kommentarer
Postat av: sunni

fyfan vad ful bild på mig men jaja skitsamma haha, det var roligt att träffa dig med Yasmin <3 (:

2011-10-21 @ 22:45:45
Postat av: curry

Nej, förresten ta bort den x) varje gång jag läser din blogg blir jag äcklad när jag ser den haha :(

2011-12-05 @ 10:13:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0