En gång i veckan

Det känns lite som att uppdatera en gång i veckan har blivit någon slags tradition för mig. Men det är väl bättre än ingenting iallafall!
Gårkvällen spenderades med min pojkvän och Vampire Diaries (ni har väl inte missat att säsong tre har börjat? Om man går in på sidereel.com så kan man kolla på dom 3 första avsnitten!).
Ikväll åker jag till 18-årsfest mitt ute i ingenstans. Jag stannar över natten så jag behöver iallafall inte ta nån lantisbuss hem mitt i natten.

Förresten. På sista tiden har jag börjat känna mig som en riktig tant; jag går upp tidigt på helger. Jag kommer väl gå upp runt 5 på morgonen innan jag ens fyllt 30...

PUSS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0