2 oktober 2011

Ja det senaste inlägget var en fullt seriös uppdatering från min pojkväns sida. Det slutade med att jag blev så illa tvungen att lära mig dansa till slut, eftersom vi ska på 18års fest i helgen och det går ju tydligen inte för sig att inte dansa...
Förutom att ha dansat och umgåtts med min pojkvän har jag vart med några tjejer i klassen, pluggat och tränat både igår och idag. Idag körde jag det jobbigaste pass jag gjort på läänge. Jag blev inspirierad av hur trött Patrik var efter sin boxningsträning i torsdags, så jag tänkte att jag ska också träna tills jag är helt slut. Sagt och gjort. Jag sprang två gånger 25 minuter och gjorde en massa styrka. Det känns verkligen riktigt bra att vara så här trött :D
Men snart ska jag och mamma åka och se de tre musktörerna på bio! (resten av familjen var inte intresserade...)

PUSS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0