5 november 2011

Sitter här med färg i håret (eller har precis tvättat ur den faktiskt). Mörkbrunt. Vet inte om det blivit bra än, men de visar sig väl inom en halvtimme eller så.
Förutom att färga håret har jag inte gjort så mycket mer än att pluggat och varit en stund på stan. Den här veckan har jag egentligen inte gjort särskilt mycket. Träffat lite vänner och så, men jag kommer ihåg att förra året hittade jag på en massa nonstop. I år har jag verkligen inte orkat. Har mest sovit, pluggat och tränat och det har varit jätteskönt.
Och imorgon kommer min Patrik äntligen hem från Turkiet, så både lördag och söndag kommer att spenderas med honom.

Det hade varit gaanska skönt att få åka dit igen..Montereso i Italien ♥

P.S. Sorry för att det bara kommer upp gamla bilder, men mina kamera har varit borta väldigt länge och mobilen kopplar inte till den här datorn tyvärr..

Kommentarer
Postat av: .

han har säkert kollat på massa tjejer i topless om han åkte till Turkiet för där går alla tjejer topless! :o

2011-11-04 @ 23:51:17
Postat av: Lina

visa din nya färg!!!! :) <3

2011-11-10 @ 08:26:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0