Trött tjej

Med rubriken menar jag inte att jag är trött som i att jag sovit för lite. Nej jag är bara allmänt trött. Och inte på livet som överdramatiska tonåringar gärna säger flera gånger i veckan. Jag är trött på plugget. Jag vill ha sommarlov. Helst nu. Men jag får väl ta och stå ut fyra veckor till. Och sen kommer det hända lite saker. Jag återkommer med det när jag känner att det är dags att avslöja det (yes, jag är en attention whore).
PUSS ♥
P.S. Köpte idag en parfym. Escada - Taj Sunset. Den luktar så gott att om det inte skulle se alltför creepy ut skulle jag gå runt och lukta på mig själv hela tiden. De ni. Det är en riktigt bra parfym om man känner så ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0