9 Maj 2011

Matte B nationella om en vecka. Har jag redan panik? Ja. Det blir ju inte bättre av att "lärarna" (som var studenter) var helt inkompetenta på mattestödet. Tack för inget liksom.
Mitt liv är inte sådär jättespännande den här veckan så jag sparar er lidelsen att läsa om den (eftersom att den endast innehåller plugg och träning).
Apropå träning så har jag börjat med en ny rutin. Jag gör så många armhävningar och situps som jag orkar varje morgon och kväll. För tillfället är det 30 vardera. Mitt mål är för tillfället att orka 40 klockan sju på morgonen (man är mycket svagare när man halvsover).
Så det är väl lika bra att gå och lägga sig om jag ska orka 40 imorgon. Haha, skrattar åt mig själv. Tror att det kommer göra någon skillnad. Värt ett försök i alla fall.
PUSS ♥
P.S. Det här inlägget skulle ha publicerades men blogg.se fucka ur så det kom inte upp förrän nu D.S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0