28 Maj 2011

En vecka sen jag hörde av mig. Statistiken behöver vi inte gå in på. Men vad gör väl det?
Jag är glad. Inget mer plugg. Men samtidigt ledsen...G på matte B nationella är inte överdrivet peppande. Har haft en svacka i skolan på sistonde. Men i höst tar jag nya tag, laddar om och kirrar MVG på varenda prov (typ). I höst är det mycket som händer. Särskilt en sak. Mer om det om några veckor.

Och nudå? Ska jag kanske följa strömmen och berätta vad jag har haft för mig det senaste dygnet? Igår var jag hos Patrik. Idag var jag i stan större delen av dagen. Jag kollade lite på carnevalen, fikade och shoppade en chockrosa bikinitopp.

Jag gillar inte "idag har jag" konceptet. Det funkar inte för mig. Men det är en bra sista utväg när man inte kommer på något bättre att skriva om.

PUSS ♥

Jag och min gosiga Quattro ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0