17/5 - 2011

Matte B nationella bör ej nämnas förrän jag får tillbaka det och blir ledsen över resultatet. Kemiprovet jag fick tillbaka vill jag bara glömma. Det kommande fysikprovet vill jag bara ignorera. Men istället måste jag höra alla andras tjat om hur det gick på nationella, hur bra det gick för alla på kemiprovet och min egen röst (ja jag har en röst i huvudet har inte alla det?) som säger att jag borde få bra på fysikprovet för att kompensera kemiprovet. Tro mig, om jag kunde stänga av ljudet av den där rösten (som jag tror kallas samvetet i dagligt tal) skulle jag gjort det.
On the up side. Nej jag orkar inte vara positiv i det här inlägget. Inte nog med att jag har gått runt och känt mig allmänt emo idag. Jag har sett emo ut också. Hade hoodie och eyeliner. You get the picture.
Räknas jag som schizofren om jag avslutar det här inlägget nu för att den där rösten säger till mig att jag borde plugga fysik, men istället kollar på TV för att min andra röst (alltså min egna typ) säger det? Let's not answer that question, shall we?
PUSS ♥
Igår: osminkad och iförd vinterjacka. Vet inte varför jag ler på bilden då jag upprepar: iförd vinterjacka. I Maj. Tragiskt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jättefin bild! :)

2011-05-19 @ 23:05:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0