Våffledagen

Är förskyld. Känns ju sådär. Det är ingen större fara, bara lite tung i huvudet, snuvig och aningen ont i halsen, men ska nog hålla mig inomhus ikväll för säkerhets skull. Ifall ni inte visste det så ÅKER JAG TILL IRAN PÅ ONSDAG :D
Längtar såhääär mycket!
I helgen tror jag skulle gå på bio. Skräckfilm, jag är otaggad som fan. Hatar, hatar skräckfilmer.
Ikväll ska jag nog käka våfflor också! Yes I know, intresseklubben antecknar.

Men nu får ni ursäkta mig hade tänkt dränka mig i halstabletter, c-vitamin och skräckfilmstrailers.
PUSS ♥
P.S. Bara jag som inte fattar varför vi fick semlor i skolan idag trots att det är våffle (eller skriver man våffel?) dagen?
Vi har nyligen bytt matleverantör och jag kan nu meddela er nyfikna människor att maten är god och att man blir mätt i skolan. Vilket steg i utvecklingen huh? Anyway. Jag tänker inte klaga på semlorna, de var goda! D.S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0