24 Mars 2011

Inga läxor, gymma igår, inte min tur att ta ut hunden, no nothing. Det var min dag. Chill.
Nämnde jag att jag slutade 11.25?
Så jag drog till Rosendal och käkade och träffade folk. Sen drog jag vidare till Katte och träffa annat folk. Jag är där alldeles för ofta, men det är inte som om jag hade något bättre för mig just idag.
Efter det blev det Subway med bff på delad 1a plats och sen drog jag hem. Så nu sitter jag här och ska nog kolla på film. I'm thinking Easy A...någon som har sett den och tycker den är bra?
PUSS ♥

Kommentarer
Postat av: Martin Dahl

vad kul att du kollar på film, hoppas den var bra. Gud vilken bra smak du har :)



Hoppas du fick ut mycket av ditt tittande!

2011-03-24 @ 22:49:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0