2 Mars 2011

En skola som inkulderade ett ytterst pinsamt dramaframförande, ett träningspass med smärtsamt mycket stretching efteråt senare sitter jag här och skriver er en liten hälsning. To cheer you up lite liksom. Ni vet när man har jobbiga dagar eller allt bara är tråkigt. Det är då jag kommer in i bilden, med mina inlägg som ändrar en tummen ner dag till en ganska okej dag.

Eller?

Skämt åsido ska jag nog hoppa in i duschen nu. Eller ja inte bokstavligt talat hoppa. Man kan ju ramla och göra illa sig. Och eftersom det är mig vi pratar om så ändrar vi kan till kommer göra illa sig.

PUSS ♥


Hittade ingen bättre träningsoutfit bild på den här datorn. Nu är jag ju klart mycket biffigare. Säger vi

P.S. Jag ogillar (skrev hatar först men det lät så brutalt) uttrycket "skämt åsido". Enda anledningen till att jag skrev det var 1. jag gillar att va lite dubbelmoralisk, 2. jag kom inte på något bättre att skriva. Ops. Det där var visst två anledningar? Sak samma. D.S.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur mycket väger du? :)

2011-03-10 @ 21:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0