1 Mars 2011

Inte en enda fråga? Really? Fine. Ingen mer frågestund då.

Jag har några skitveckor framför mig med en massa prov och uppgifter men det kan jag ta. Säger vi. Vad är det man brukar säga? Har man försökt så har man gjort hälften? Jag hoppas verkligen att det är något korn av sanning i det där.
För jag försöker verkligen förstå mol och lära mig öronmanetens generationscykel och hur man räknar ut den mekaniska energin och hur man använder topptriangelsatsen och hur man skiljer på imperfekt och preteritum i spanskan.

Livet leker. Jag får bara inte vara med och leka.


Dagens outfit, fast det var lite för kallt för tights så jag körde på svarta byxor istället.

Kommentarer
Postat av: Agnes

Sv: Tre dagar in och Gymnasiet har redan fått oss att fälla några tårar på skoltoaletten. Det är för tragiskt fasktiskt! Hoppas allt är bra med dig annars vännen!

Haha, jaså, trevligt att höra ! :)

2011-03-01 @ 21:22:04
URL: http://whereslaura.blogg.se/
Postat av: helen

du är verkligen jätte fin och vacker :)

2011-03-01 @ 22:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0