SOMMARLOV

Äntligenäntligen sommarlov! Det krävs ganska mycket för att få mig på dåligt humör just nu!
Efter avslutningen tog jag en lång fika med Natta och köpte mashmallows till kvällens grillning på lyssnäng.


Min avslutningsklänning, köpt på Bikbok. Den hade en lite öppen rygg med kors, men det orkade jag inte ta bild på. Till det hade jag mina favoritörhängen och världens skönaste klackskor (som jag också hade på nians bal).


När jag kom hem bytte jag ut avslutningsklänningen till min favoritklänning från cubus. Skärpet är från Gina.

PUSS ♥

P.S. Gillar ni att jag tar mer bilder på kläder och sånt nuförtiden? D.S.

Kommentarer
Postat av: vem troru

omg vilken snygg den där rosa klönningen med kors i ryggen är !!!!!!!!!!!!!!!!!! är du säker på att det inte är DIN SNYGGA SYSTER EMELINS KLÄNNING DU LÅNAT ELLÄÄÄÄÄ ????!?!?! <33333333333333

2011-06-10 @ 21:05:40
URL: http://meaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0