Ett regnigt Uppsala

Hemma igen. Jag välkommnades av spöregn och samhällskunskapboken. Låter som en riktigt rolig lördag, visst?
Morgondagen blir inte så mycke bättre. Den blir tillochmed värre eftersom den innehåller det första träningspasset på två veckor. Men sen vänder det.
Måndag blir det att träffa underbara Tilde, tisdag: fika/prata om allt och inget alldeles för mycket och för länge med Bolala, onsdag-torsdag eventuell övernattning hos Natta/Nadia (har inte riktigt frågat än men det löser sig^^), fredag: stan och fika med någon (än sålänge) oklar person, lördag: Patrik kommer hem, så då ska jag vara med honom.

Min vecka innehåller inget P&L eftersom jag hade planerat en Londonresa som tyvärr blev inställd. Men nu när jag kollar in P&L's hemsida ser jag inga artister som jag gillar överdrivet mycket så det gör inte mig någonting. Stannar hellre hemma med vännerna.

PUSS ♥


Kommentarer
Postat av: sara

sjukt vad fin du är!

2011-06-28 @ 00:14:17
URL: http://saralouiise.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0