Bad Day

Måste erkänna att jag egentligen inte har den minsta lust att blogga just nu. Är på 1. sämst humör och 2. sämst humör. Nämnde jag att jag är på sämst humör?

Anledning number ett är att min käre pojkvän har åkt till Mallorca och två veckor utan honom känns som ganska mycket mer än två veckor.
Anledning number två är att jag egentligen borde plugga samhällskunskap eftersom att jag kommer vara på Gotland nästa vecka och missar då en hel vecka med kunskap.
Resterande anledningar är följande: jag måste packa, jag har tråkigt och kan inte hitta på nåt då jag måste packa och plugga, jag ska till Gotland imorgon = måste gå upp tidigt, plus att jag inte är det minsta taggad på att åka bil två timmar för att sedan åka färja tre timmar.
As you can see, så har jag inte en särskilt bra dag.
Ska vi ta och avsluta den genom att sova?
Det roliga med det är att det inte finns en chans i världen att jag slipper undan den här dagen så lätt med tanke på att jag gick upp klockan ett (jag gick och la mig halv fem okej?!).

PUSS ♥


En mindre glad yasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0