27 Juni 2011

Jag har gått och blivit en riktig klassisk "idagharjag"-bloggare. Egentligen har jag väl alltid varit det, men förut la jag in lite annat också. Djupare texter, youtube klipp osv. Nu orkar jag helt enkelt inte. Men en dag kommer jag kanske titta tillbaka i arkivet och kunna se vad jag gjorde i t.ex. juni 2010. Å andra sidan skriver jag inte ut så jättemycket i bloggen, men jag brukar "markera" saker jag vill komma ihåg. Detta gör jag såklart på sätt som bara jag förstår, men det är ju det enda som räknas.

Hur som helst! Veckans planer har ändrats litegrann sen i lördags. Idag träffade jag i och för sig Tilde och imorgon ska jag fortfarande träffa Bolala. På onsdag skulle jag ha åkt till Gröna lund med Nadia, Nathalie och några till men det visade sig att jag skulle till några familjevänner istället? Aja, det blir sol, bad och mat. Sounds good, yes?

Torsdag ska jag träffa min Èrika...det var en evighet sen sist! Och fredag så tror jag att jag ska vara med Nathalie och Nadia. Ja, jag vet att ni bryr er extremt mycket om vad jag ska göra denna vecka.
Som ni kanske märkt har jag planerat in hela veckan så jag ska hinna göra så mycket som möjligt samt träna nästan varje dag. Ta det lugnt är inte riktigt min grej.

PUSS♥

(och ja jag ska ta bilder från veckans aktiviteter..typ)


Förresten fyller Ryan år idag! För er som inte vet är han min syssling som bor i Kanada, men vi är så nära att han är som en bror för mig. Grattis till honom!

Kommentarer
Postat av: sara

sv; jo det är sant för det har hjälpt mig med men det går fort för självförtroendet att sjunka igen. och jag är en sån person som vill vara mig själv och inte tänka på så mycket vad andra tycker, ibland är det inte så lätt haha :)

2011-06-28 @ 14:52:42
URL: http://saralouiise.devote.se
Postat av: sara

sv; och det är det som är så sjukt svårt ;) man klarar inte att bygga upp ett självförtroende på egen hand, men det är bara min teori:)

2011-06-28 @ 18:57:14
URL: http://saralouiise.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0