15 Juni 2011

Orkar vi höra vad som har hänt de senaste 24 timmarna i mitt liv? Nej, kanske inte.
De har varit väldigtväldigt bra iallafall. Det är helt otroligt hur en person kan göra en på så bra humör utan att ens försöka. Utan att göra något annat än att hålla om en.
Även fast jag (typ) bestämde mig för att inte berätta om gårdagen så måste jag ändå säga GRATTIS till Lina som fyllde år! Så jag var på hennes födelsedagsfest igårkväll. Kanske borde jag ha gått tidigare då det inte var det minsta kul att gå upp klockan sju på morgonen när man somnade runt 2.
Nu väntar mat, en hund och en inlämningsuppgift (fråga inte).

PUSS ♥


Dreamgirl - Usher

Kommentarer
Postat av: Lina

Tack sötaste du <3 jag lider med dig på ditt tidigare inlägg!! </3 <3 <3 pusss pussa du klarar det även ifall det ser omöjligt ut!! :D

2011-06-18 @ 21:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0