Förklaring

Skrev inte mycket på min inlämningsuppgift, men jag började lite iallafall. Känner att jag kanske borde klargöra varför jag har inlämingsuppgifter. Jag har inte fått underkänt i någon kurs. Verkligen inte. Nej, det är som så att jag byter skola till hösten. Jag har inte sagt något om detta tidigare för att det har inte varit helt säkert. Det har varit aktuellt väldigt länge (alltså mer än ett halvår). Men jag har knappt sagt något till mina närmaste fram tills för en månad sen ungefär. Så jag läser alltså samhällskunskap eftersom att skolan jag byter till (Katedral) läser den kursen första året medan man på Lundellska läser den först i trean ---> sommarskola. Inte särskilt kul, men inte särskilt svårt heller. Nu vet ni.
Anledningarna till varför jag byter är ganska personliga, men framförallt är det för att jag inte trivdes på Lundellska. Ibland måste man göra fel (flera gånger) för att göra rätt.
Sen vet jag att det finns väldigt många som kommer att tro att jag byter av en annan anledning och jag kunde inte bry mig mindre om vad folk tror. Jag vill inte gå in på det där nu, men jag kan säga såhär mycket: jag skulle aldrig byta skola för en persons skull, oavsett hur mycket den personen betyder för mig. Om jag trivs, så kan inte en enda person få mig att ge upp det.

PUSS♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0