4 Juli 2011

Fick världens bästa nyheter igår! Det verkar som att Ryan ska komma hit första veckan i Agusti!! Har saknat honom så himla mycket. Trots att vi bara kunde umgås två dygn den där gången i Kanada så har vi hållt kontakten i snart fyra år. Vi har mailat, pratat i telefon, chattat osv och nu ska vi kanske äntligen få träffas igen!
Förutom det så är mitt liv på topp. Egentligen är det för bra just nu. Alltså så bra att jag är rädd att något ska gå fel bara för att förstöra det för mig. Som om man bara får ha en maximal del lycka och att jag använt min. Men nu kan jag inte tänka så. Det är när man tänker negativt som det mesta går fel så jag tänker bara njuta av det jag har.
Det enda som stör är samhällskunskapen och att min pojkvän blivit sjuk så kan inte träffa honom...
Men samhällskunskapen behöver jag bara skriva klart lite uppgifter och min pojkvän blir ju frisk nångång så det är inte så farligt.

PUSS ♥

P.S. Igår åkte min lillasyster till London för att vara där en vecka. Hon ska hänga med min morbror till hans jobb (han är ekonom) och typ "praktisera" där för att se om det är något hon kan tänka sig i framtiden. Och jag? Jag får vara ensambarn en vecka. Hur nice?! Hehe, nejmen jag älskar henne. Egentligen ♥


Kommentarer
Postat av: emelin

jag sitter po jobbet nu det e intressssant vi holler po kollar deras blogg osv. hotelbookers. check it klansdke du kan folja dem via bloglovin so de for trafik. teeeenk poo maaaaaaaaats. puss po dig. elskar dig typ ocksoooo

2011-07-04 @ 13:23:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0