22 juli 2011

Idag fyller min syster år. Detta innebär att jag måste vara väldigt snäll mot henne. Vet ni hur svårt det är, när hon är mästare på att göra mig irriterad? Får väl helt enkelt bita ihop. Haha, nej men jag älskar henne såklart, så hoppas hon gillar presenten jag har köpt till henne!

Igår blev det fika på stan med Fatema och sen kom Patrik förbi och till sist även Carro.
I onsdags skrev jag äntligen klart den sista samhällskunskapsupg!!!
I tisdags var jag och Patrik på bio och såg Harry Potter och dödsrelikerna del 2. Den var väldigtväldigt bra, men mer än så vill jag inte säga ifall det är folk som läser min blogg och som inte sett den än. Lyckades av en slump få med mig ett extra par 3D-glasögon som jag behöll som ett minne från den sista Harry Potter-filmen.


Såhär trodde jag att jag skulle känna. Men för mig tog serien slut med den sista boken, så det blev inte särskilt sentimentalt.



PUSS ♥

Kommentarer
Postat av: alltid de grymmaste kommentarerna från mig ;

hahaha videon jag tror jag dör snart.

Yasmin om du inte e snäll mott mot kommer jag dra tillmed ett klassiskt "mamaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan yasmin e edum mot emiiiiiiiiiiiiiiiiig det e vara min födelsedag deeeen" sen ska jag göra FETASTE sadface. åhå en present, nämen nämen ser man påå

2011-07-22 @ 13:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0