Smaken är som baken

Känner att jag överuppdaterar bloggen idag, men jag är väl på det humöret idag helt enkelt. Har märkt att jag börjat falla tillbaka i gamla vanor i bloggandet. Antar att det ligger i generna eller nåt.

Förresten vill jag påminna er alla om att mina skrivtips inte är menade att verka som om jag är bäst och kan allt. Utan det jag faktiskt kan skriver jag. Och det är inte nödvändigtvis något alla måste följa, det är trots allt TIPS och ur min synpunkt. Till exempel tycker inte jag om för mycket adjektiv, men det kanske någon annan gör. Smaken är som baken liksom. Men så ni vet, jag är ingen författare, men jag tycker om att dela med mig av det jag vet och tycker :)
PUSS ♥
P.S. Eh mer kommentarer kanske?!  D.S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0