FASH!ON

För tillfället har min - i vanliga fall - så djupa sjö av blogg idéer torkat ut och jag låter er därför ta del av en av mina goda vänner och även medbloggares (är det ens ett ord? Om inte, så skapade jag just det ordet och har härmed tagit patent på det) inlägg.
KLICKA HÄR för att komma till inlägget. OBS! Inlägget handlar om modestilar och hur de har förändrats genom åren (som lustigt nog var min idé). Så om ni inte gillar mode ska ni ändå klicka på länken för det är som så att just denna bloggerska  är riktigt duktig på att skriva roliga och intressanta inlägg som handlar om väldigt olika saker varje gång ;)
Förresten ska jag försöka ta lite mer bilder. Jag lovar.
PUSS ♥
Måste bara tillägga att det ser ut som om jag tittar på er med avsmak på denna bild. Som om jag anstränger mig för att inte visa hur illa jag tycker om er. Detta är dock bara skenet som bedrar. Jag är helt enkel en jävel på skådespeleri (liksom en termin på dramakursen på lundellska sätter sina spår). Så ni vet. Jag tycker om er. Egentligen ♥

Kommentarer
Postat av: panthea

så kommer mitt hår med på bilden och gör den lite extra gullig ? :*

2011-02-03 @ 14:27:19
URL: http://sweetandjuicy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0