Dag 2

Dag 2 - Min drömkille

Jag är egentligen inte en sån tjej som har krav på hur en kille ska vara förutom det uppenbara. Det uppenbara i min värld är en kille som respekterar mig, som inte bestämmer över mig och som inte taffsar på andra tjejer.
Det där vanliga som alla andra tjejer drar till med som "romantisk och gentleman" tänker jag inte begära. Romantisk pallar jag absolut inte då jag nog är en av de mest oromantiska tjejer som finns; inga rosor (let's face it, de kommer ändå vara döda inom en vecka om jag har ansvar för dem) inga levande ljus och inga fåniga statusar på facebook.

Det jag vill ha hos en kille är någon som är rolig och positiv. Jag skulle aldrig orka med en negativ person. Jag vill kunna lita på honom och jag vill att han ska kunna lita på mig. Jag vill att han ska se bra ut. Kalla mig ytlig, men då kan jag lova att de flesta tjejer tänker precis likadant. Och även killar. Stryk det. Speciellt killar.
Förutom det så begär jag inte mycket mer.
Plus att det är enkelt att sitta och skriva hur jag vill att min drömkille ska vara, men i verkliga livet kommer jag att träffa någon som kanske inte alls är så och jag kanske ändå faller för den personen. Kärlek är inte logiskt och kan inte styras med hjärnans krav.

Min drömkille får jättegärna se ut som Ed Westwick ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0