24 december 2011

Även om min uppdatering inte är sådär jättefrekvent så tyckte jag ändå att jag borde skriva ett litet inlägg nu när det är jul och allt. Plus så försöker jag plugga biologi och det är tråkigt, så då blir bloggen mitt sätt att unvika individens genetik..
Egentligen hade jag tänkt ta lite bilder, men som vanligt är kameran på en okänd destination, så ni får klara er utan egna bilder i det här inlägget också.
Den här veckan har jag julfikat mer än vad jag borde, haft julavslutning, vart på Rosendal för att hälsa på vänner, julklappsshoppat, tränat, spenderat de första 30 timmarna av mitt lov med min andra halva då jag gav honom hans julklapp (tumring, tröja och ett litet prydnadshjärta) och fick min julklapp (Beyonce's parfym; Heat Rush..är beroende av den doften nu). Jag har även vart på stan med Carro, pysslat med min pappas julklapp och lite andra småsaker. En riktigt bra vecka enligt mig!
Avslutar det här inlägget med ett "god jul och gott nytt år" och tidernas mest cheesy jullåt (förutom Last Christmas)! ♥


Kommentarer
Postat av: kurdilele <3

bra låt :D

2011-12-31 @ 01:44:43
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0