15 augusti 2011

Nu har jag äntligen lyckats föra över bilderna från mobilen till datorn! Så här får ni lite bilder från när vi var på Gröndalund (eller snarare när Ryan fick impulsryck att ta bilder med allt och alla efteråt)


Utsikten från kön till någon åktur


Twister...Patriks min innan vi skulle åka var ovärderlig (han gillar inte bergochdal banor och att ens få me honom till Grönalund var svårt nog bara det)


Sjukt stolt kille som vågade åka Vilda Musen haha




Ryan fick för sig att han skulle ställa sig mitt bland gatumusikerna


Planking, you're doing it wrong?


Alltså...jag vet ärligt talat inte...bilden får tala för sig själv haha


På tåget hem, med nallen som Patrik vann mig ^^

PUSS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0