Tillbaka

Tillbaka i skolan. Fast i en ny skola. Dagen har varit varm, stressig, mysig, rolig, förvirrande och helt allmänt bra.
Jag trivs. Det känns bra. Och när jag mår som sämst har jag personen som förstår mig bättre än någon annan där vid min sida. Det känns väldigt, väldigt bra.
Dock gjorde jag det stora misstaget att ha högklackat när jag blev tvungen att gå fram och tillbaka över halva stan och springa upp och ned för trappor och genom korridorer. Så när jag kom hem var mina tofflor det skönaste jag någonsin haft på mig.
Och nu vill jag inget annat än sova, men Ryan ska åka till flygplatsen 4 på morgonen så ska dygna med honom och sen hänga med till flygplatsen.


Bild från Gotland

PUSS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0