Solnedgång och fullmåne

I torsdags tog Patrik med mig till ett ställe som låg en bit bort från där han bor. Jag hade ingen aning om vart vi skulle för det skulle vara en överraskning. Det enda jag fick veta var att vi skulle titta på solnedgången. Jag vet, en sån där romantisk klyschig grej som jag aldrig skulle ha gillat för några månader sen. Kärlek förändrar en.
Stället visade sig iallafall vara på toppen av en hög kulle med utsikt över hela området. Och vi lyckades tajma det så bra så att vi fick se solnedgången och fullmånen samtidigt. Vackert var det!

Solnedgången...
...och fullmånen. Fast den blev jag tvungen att zooma mycket på, så det blev inte en så bra bild
En av de bästa bilderna jag tagit av Patrik ♥
När solen nästan gått ner helt började det bli riktigt kallt så då åkte vi hem. Ett fint slut på en av de finaste kvällar jag vart med om ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0