14 augusti 2011

Jag har verkligen inte suttit vid datorn mycket de senaste dagarna, så därför har jag inte haft tid att blogga. Inte för att jag tror att någon bryr sig särskilt mycket, men man kan ju aldrig vara säker. Kanske har jag någon trogen läsare som undrat.
Anyway. Igår var jag på Grönalund hela dagen, dagen innan det var vi (jag, Ryan, Patrik mfl.) i stadsparken för att träffa vänner osv, fått mitt MVG i samhällskunskap, vart på middag med ett gäng vänner, Patrik och Ryan och  däremellan har jag hunnit med lite andra småsaker.
Ikväll blir det dubbeldejt med Tilde och Lukas. Överdrivet fancy blir det inte då vi tänkte gå på Burger King, men det är ju sällskapet som räknas.
Om en stund ska jag ta mig till gymmet och köra slut på mig själv.
Låter väl kul?

PUSS ♥

P.S. Jag har tagit bilder, men de är på min mobil som inte vill koppla till min dator så det får vänta tills jag lyckats klura ut hur jag ska få fram bilderna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0