Kvällsdusch

Idag ska ni fått ett klassiskt blogginlägg. Det vill säga jag ska säga vad jag har haft för mig de senaste dygnet. Igår sov världens finaste Natta hos mig. Vi hade en hel del att prata om eftersom vi inte träffats sen innan jag åkte till Iran. Och jag upptäckte igår artisten Redrama, så vi lyssnade på en och samma låt av honom hela kvällen.
Idag var jag på stan med Anna och Lina. Ett par nya skor införskaffades och årets första glass i solen förtärdes (enda anledningen till att jag använde ordet "förtärdes", var för att jag inte riktigt kom på hur jag skulle böja "äta"..liksom "åts" lät bara fel...). Sedan blev det middag hos några vänner och efter det tagga jag hem för att se på el clasico som tyvärr var väldigt tråkig. Jag tittar normalt sett inte på fotboll och kan inte mycket om det, men till och med jag fatta att det där var en seg match. Real körde på sin försvarstaktik och Barca bolla me varandra på ett och samma ställe. Totalt slöseri med tid.
Imorgon ska jag gymma på ett riktigt gym (har ju rullband och lite sånt hemma så går ju aldrig på gym annars).
Och nu hade jag faktiskt tänkt ta en kvällsdusch. Det är dem som är mysigast, det är då jag kan tänka igenom saker som bäst. Och tänka igenom saker. Det är precis vad jag behöver.



Redrama - The getaway
Dehär va låten vi drogade hela kvällen (och som jag förövrigt sitter och lyssnar på just nu)
Nattaaa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0