Inget påskägg för mig

Glad påsk!
Kreativt sätt att starta inlägget, eller hur?
Inte för att jag är någon som firar påsk, tror inte ens att jag ska få något påskägg. Inte för att det gör mig något, jag äter för mycket skräp i vilket fall som helst.
Dagen ska spenderas på stan (eller Gränby centrum?) med en vän och på kvällen blir det film hos samma person.
Apropå ingenting har jag insett att jag blivit beroende av den där energi kicken man får efter att man tränat. Eller rättare sagt som jag får. Jag vet inte hur alla andra känner sig. Men jag blir hyper och väldigtväldigt glad. Många skulle se det som något positivt att bli beroende av träning. Det skulle jag också i vanliga fall. Men det tar upp så mycket tid att jag måste korta ner det lite. I alla fall när påsklovet är slut.
Då ska jag bara sitta i en stol hela dagarna.
Plugga igen allt jag inte har pluggat på lovet.
Sounds like fun, yes?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0