20 April 2011

Jag har börjat bli duktig på att uppdatera bloggen nuförtiden (okej en gång per dag är bra i min värld).
Idag har jag..haha seriöst. Den där meningen är för jävla tråkig.
Men eftersom jag inte vill dela med mig av något annat som försigår i mitt liv just nu än vad jag har gjort idag så får ni stå ut med det.
Idag har jag tränat. Jag har börjat älska att gå på gym. Helt annan känsla att träna då. Så jag ska faktiskt ta det stora steget och köpa mig ett årskort på F&S. Det blir lite svårare att hinna med träningen då, men istället så tränar jag hårdare när jag väl gör det, så det jämnar ut sig.
När jag kom hem lite lagom svettig och fräsch tog jag en dusch och sen gjorde jag en ansiktsmask. Efter det blev det grillad kyckling och jordgubbar till efterrätt. Gött.
Nu har ni hört om min extremt intressanta dag. Hoppas ni hade kul när ni slösade bort två minuter av ert liv. Nejdå. Nu ska vi inte vara såna...det var säkert en trevlig lässtund. Jag? Sarkastisk? Aldrig.
PUSS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0