1:04

Man kan fråga sig varför jag klockan 1:04 plötsligt får för mig att uppdatera bloggen. Antagligen finner man inget svar. I vilket fall så gör jag det nu.
Större delen av dagen spenderades i stadsparken med ett gäng sköna människor. När det började bli lite för kallt för att sitta ute drog jag och det lilla gäng som återstod till donken, där jag har blivit stammis på den senaste tiden. Man tycker ju att jag borde få rabatt eller nåt.
Men nu tänker jag gå lägga mig..måste gå upp klockan tio imorgon för att städa altanen. Sounds like fun, yes?

PUSS ♥
P.S. Om jag inte uppdaterar imorgon är det för att jag inte överlevde gympasset jag ska köra imorgon. Vill inte ens tänka på hur jag ska klara av det, med all träningsvärk jag har från i söndags D.S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0