Vissa saker skriver jag helt enkelt inte ut

Känns så skönt med den välbekanta värken i benen efter träningen. Och i magmusklerna, som jag nyligen börjat träna. Har jag nämnt att det är jävligt befriande att träna? På något sätt går det inte att tänka på något annat. Allt blir bara så...fritt på något sätt. Fridfullt. Man har bara in-och utandningarna i någon sorts rytm.


Vet ni? Jag kollade igenom mitt arkiv lite snabbt. Och vet ni vad jag insåg (förutom att jag pluggade mycket mer i högstadiet än jag gör nu på gymnasiet)?
Jag skriver aldrig någonsin om mitt kärleksliv. Alltså jag har väl nämnt något om killar i största allmänhet och så vidare. Men jag kände liksom, vad tror ni egentligen? För det verkar ju som om jag är någon nunna eller nåt. Om man inte känner mig kan man ju inte veta.

Så jag vill inte gå närmare in på det men.. jag är ingen nunna. Jag skriver ingenting om vilka jag är på g med, vilka som gillar mig, vilka jag gillar, vilka jag dejtat osv. för att jag tycker inte att jag behöver det förrän det är seriöst och det har det inte varit hittils.

Jag behövde få ur mig det här för jag insåg själv att jag framstår ganska ensam om jag inte förklarar mig lite.
Fast egentligen borde jag inte behöva förklara mig. Det är min ensak. Men jag gör det iallafall.

Så ni vet ni.




Släppt hår                                                                        Uppsatt hår


Random bild. Visst ser man väldigt annorlunda ut beroende på om man har släppt eller uppsatt hår, eller hur?
Eller det kanske bara är jag haha?

Puss ♥


Kommentarer
Postat av: Charlene

Hej :)



Du kom med i Veckans Talang! Jag hoppas du hinner slänga ihop en video. Skicka den till mig isf senast fredag på [email protected] Lycka till!

2010-09-09 @ 00:38:59
URL: http://mangsysslaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0