4/9-10

Jag orkar inte riktigt be om ursäkt eller så för min dåliga update. Det är helg.

Igår var jag i alla fall på fest i Knivsta. I början var det bara vi tjejer men framåt kvällen kom killarna också. Vid det laget hade ganska många av tjejerna åkt, men de sköna brudarna var ju kvar ♥
Det var en väldigt lyckad kväll som slutade ihopklämd med Elvira och Erik..haha. Ingen av dem ville låta mig sova, först klockan fyra somnade vi alla tre. Vi vaknade halv tio. Inte mycket sömn inte.

Egentligen skulle jag ha åkt till Sigtuna med Johanna, Ragna och Julia idag, men busstiderna gick så dåligt att jag inte orkade. Jag tar det lugnt idag istället :)

Det togs mycket bilder igår men ja..vissa (ganska många) är inte lämpliga att lägga upp så jag lägger bara upp bilderna från början av kvällen.



Tjejerna väljer musik. Det blev en hel del nostalgi alltså.



Ragna och Anna kunde inte riktigt hålla masken..



Maten. Den där såsen var så SJUKT god.



Efterrätt :D



Elvira och Johanna ♥



Emma och Ester ♥



Fridas hand, Jenny, Anna.



Födelsedagsbarnen; Johanna och Julia! ♥



Söta Elsa med godishatten :p



Hahaha...



Vackra Julia  :) ♥



Ingrid, Julia, Emma och Frida ;)

Nej nu får det räcka med bilder. Resten är lite för suddiga och spårade för att lägga upp..

Puss ♥



Kommentarer
Postat av: johanna

ahahahahahaha elsa med tänder och hatt sköööööööööööningen eller vad? tack för att du kom och synd att du inte kunde komma till sigtuna var så mysigt där! pussigull /johanna <3

2010-09-04 @ 19:06:23
Postat av: MusicAndTea

åå coolt! Emma och Johanna gick i Ibex på katta :)

2010-09-05 @ 12:53:21
URL: http://musicandtea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0