Träning

Alltså något bra med gymnasiet är att även om vi får läxor så känns det inte som det haha?

Idag har jag kört ett stenhårt träningspass (stenhårt för mig that is). Vill ni höra?
(JA DET ÄR KLART NI VILL)
Okej:
Först sprang jag intervaller på 5.6 km/h till 9.2 km/h i tjugo minuter. Och det var riktigt jobbigt kan jag säga. Jag har liksom inte tränat sen i torsdags hehe..
Sen körde jag Zumba Flat Abs (alltså man tränar magmusklerna). Det varade i tjugo minuter.
Sen började jag lyfta vikter. Jag tror jag körde 3x20 och 3x10 på olika tyngder för armarna (kommer inte ihåg vilka muskelgrupper det var). Efter det gjorde jag också 3x20 benlyft eller vad det nu än heter. Jag hade bara 2 kilo på alla dessa eftersom att jag nyligen börjat bygga upp mina muskler ordentligt.
Efter det gjorde jag 3x10 armhävningar, 3x20 situps och plankan i 45 s.
Sen strechtade jag i kanske tio minuter.
Gissa om jag var som en skumbanan i kroppen efteråt haha...

Plus att jag har inte hunnit göra något annat idag för efter skolan mötte jag upp P på stan och gick runt lite med henne ♥

Har sovmorgon imorrn (hoppas jag), så jag kommer inte vara helt slut. Har inte sovit ut på hela helgen..

Pussssss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0