Sweet almost 18

Salam!

Idag är dagen.
Dagen jag fyller år.

Fast jag bryr mig inte så jättemycket. Min present från mamma och pappa var ju min nya mobil så det presentöppning blir det nog bara från syrrans och möjligen farfars sida.
Och ända skillnaden egentligen är att jag från och med idag står i bostadskö.
Men det är ju härligt bara det.
Två år kvar.
Sen är jag äntligen 18.
Det är precis vad 16 år betyder.
Snart 18.

Fast jag är ju glad ändå. Man tackar ju inte nej till god mat och tårta eller hur?
Kanske borde jag slå in mobilen och ge den till mig själv igen haha?
Nej, men det var en riktigt bra b-day present från mina älskade föräldrar ♥

Grattis till mig själv då!

PUSS ♥

P.S. Ni får outfitbild och sånt senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0