Svar till Adam

Nej det är ingen ursäkt för mig. Jag orkar inte skriva värsta svaret till dig men lite kort då:
Lite slarvfel spelar ingen roll. Samma budskap ändå. Jag tycker att Sverige har blivit rasistiskt på sistonde och det har inte bara att göra med SD. Det är bara en liten del av det hela. Jag gör det lilla jag kan genom att säga vad jag tycker. Jag är 16 vad mer kan jag göra? Jag kan ju inte rösta eller hur? Jag klagar så mycket jag vill. Hellre det än att sitta tyst och låtsas som om inget händer. Grejen med korv och sånt var bara ett EXEMPEL. Det är mycket djupare än så, det vet jag väl.
För mig spelar det stor roll att man säger vem man är, ens mail, eller blogg eller åtmintone namn. Det spelar roll för mig att veta att det är en människa som vågar stå för vem denne är innan den säger nåt. Det är klart som fan att jag inte kommer söka upp dig eller nåt. Jag vill bara inte snacka med en person som inte vågar stå för vad den tycker.  Det är inte alls någon ursäkt. Jag svarar ju på kommentarer med identitet eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0