Kulturnatten

Salam.

Kvällen har varit galet rolig. Dock blev jag hemtvingad klockan ett, vilket sög men vad ska man göra?
Hellre ge upp en kväll en få utegångsförbud resten av terminen.
Föräldrar alltså.

I vilket fall så träffa jag massa nya människor och folk jag inte träffat på länge.
Det var allt som allt en lyckad kväll!

Och nu antar jag att det är lika bra att lägga sig.
Imorgon väntar allt som jag inte gjort i veckan.
Matte.
Matte.
Biologi.
Mer matte.

Kul va?
Måste nog tvinga hit någon kompis att plugga med annars överlever jag nog inte.

Pussss ♥


Kommentarer
Postat av: Charlene

Bra resonerat ;)

Matte är det ämnet som jag ogillade mest i skolan.



Sv: Ja, jag är också så otroligt trött på att muslimer blir beskyllda för så många olika helt oväsentliga saker.

2010-09-12 @ 09:53:52
URL: http://mangsysslaren.blogg.se/
Postat av: MusicAndTea

Hej finaste Yasmini! <3



Tänkte bara höra om du kunde hjälpa mig med min blogg? Jag har en header jag vill ha men jag kan inte ändra den -.-

Eftersom du är proffs så tänkte jag om du ville hjälpa en liten efterbliven sak (A)



Kram!

2010-09-12 @ 11:54:15
URL: http://musicandtea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0